Chin tradition Dress





















Nawlnak: Photo hi kei Mah thlak Mi  an si lo, Google ah Ka lak Mi asi.

Per Drysén
2014-11-16 @ 06:53:51
URL: http://veckansdikt.blogg.se

Kul att ta del av ditt liv. Mycket vackra bilder av ett vackert land med tragisk historia. Svårt att förstå texten bara. Fortsätt att blända oss med dina upplevelser. Tack!

Svar: Tack så mycket, jag ska försöka skriva på Svenska texten. Jag ska lägga mer bilder från Burma (chin hakha ) tradition dresses .
Eden Par Hlawnceu




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lifeofeden.blogg.se

Hej ! Mitt name är Eden Par, född i 1992 och är från Burma Chin. Nu bor jag i Hälsingland Ljusdal.Jag skaffa blogger för att jag vill dela min dagliga händelsen, Foto träning, familj, vänner mm.

RSS 2.0